wtorek, 13 stycznia 2009

Uwaga pies #17


6 komentarzy:

  1. berlin! najbardziej to mi sie podoba konsekwencja w miniaturkach heh..;) ale choc zapetlone..;) fajne..;*

    OdpowiedzUsuń
  2. no co? ja jestem konsekwentna :-))) trza zrobić chyba głosowanie z tymi miniaturkami... heh...
    ja jestem zdania, że małe minaturki lepiej wygladaja na stronie, i niejako wymuszaja kliknięcie na powiększenie zdjęcia, przyjrzenie się mu bardziej uważnie.. może zatrzymanie na kilka chwil, w końcu to o fotografie chodzi, a nie blog dla bloga ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...:) wygląda jakby je łączyła smycz...

    a to jest w końcu mała czy średnia miniaturka...
    chciałam się dostosować, ale jakoś mi nie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to chyba średnia jest miniaturka ...
    mnie już zaczyna być wszystko jedno :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. czy to można wybrać tylko przy wysyłaniu obrazu, czy można jakoś zmienić później?

    OdpowiedzUsuń