czwartek, 19 lutego 2009

*<>*


moher klan w stolycy..

15 komentarzy:

  1. heh, fajne zdjęcie :-) bardzo ładnie rozegrane kompozycyjnie... PS. w kwestii moherów popieram masłowską :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeju, popłakałem się. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe..:P czy czasem ktos mi nie obiecywal zdjec na priv ze spotkania z Jacquesem..?

    OdpowiedzUsuń
  4. wefelku nie mam netu w domu, alek potwierdzi ;p
    moze sprawa rozwiąże się dziś..

    OdpowiedzUsuń
  5. no dobra, wierze..;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już dziś dwa wpakowałem w paszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kreple hahaha, nie wiedzialbym o co chodzi..:)
    4 na razie..:o

    OdpowiedzUsuń
  8. 1,5; na tym myslim skonczyc, kreple : D.

    OdpowiedzUsuń
  9. ej, fotocyfrowcy, zrobilibyście lepiej oryginalne zdjęcia kreplom, zamiast je pochłaniać :D ... u mnie stan 0 ! o!

    OdpowiedzUsuń
  10. oddzial, ta w srodku to dowodca :)
    pierwszego pochlaniam dopiero ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co graja? "Popiełuszko"? ładne.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow miałeś szczęście że nie zobaczyły aparatu - ja bym nie narażał życia ;)

    OdpowiedzUsuń