środa, 25 lutego 2009

Śląsk




kilka lat wstecz.. z sentymentu tak..;)

17 komentarzy:

  1. no pacz jakie to historycyzmy ;) i przez zapamietanie ze stron ;)i przez to ze dwa gorne juz nie aktualne ....

    dzim

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, swiadomym nieaktualnosci, niedawno odwiedzilem miejsca.. no szkoda, ladne to zakamarki byly..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To na szczycie jest moim faworytem… (Całośc tez przyjemna)

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zawsze bylo "nictwo" w recach kobieciny na drugim..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paweł fajna seria
    Teraz już wiem gdzie ludzie jeździli mówiąc, że jadą na saksy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka troche śmiecioplastyka ;-) Tam naprawde nie ma przyjemnych miejsc?

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze ładne, choć to tylko zabawa formą myśle, pozostałe pełne treści i takie polskie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałam kiedyś, aby autor udostępnił mi 3cie zdjecie na kartę kredytową, ale się nie zgodził :((( ...

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie teraz w zamian sa juz przyjemniejsze skoro te zniknely z krajobrazu..:/ dla mnie szkoda, dla wielu pewnie nie..:)

    OdpowiedzUsuń
  10. czesciowo znane, calosciowo lubiane ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie, takie nasze, polskie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ...:) tak... sentymentalnie bardzo...
    a pani z lnictwem taka podobna do mojej koleżanki ze studiów... a może to i ona, bo gdzieś w okolicy mieszkała...

    OdpowiedzUsuń
  13. ktos mi kiedys mowil co bylo zanim wzielo i odpadlo wszystko przed nictwem..:) nie pamietam..:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nictwo rządzi, piesek w oknie też mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń