niedziela, 15 marca 2009

7 komentarzy:

  1. Szefie kochany:)czy możemy dołączyć mojego powidok reprezentacyjnego do galerii powidoków do katowi:) aby odnotować moją gotowość.
    on ma taka formę bo to arkusz składu do druku.. wydało mi się to dobrą formą biorąc pod uwagę że docelowo całość będzie obiektem...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ktory to ten szef kochany..??? hihihi..

    OdpowiedzUsuń
  3. no wreszcie :-)! bardzo ładny ten powidok i dobrze nam się uplasuje w całości materiału....

    szef kochany niech no dołączy powidoka z dzieciństwa...

    OdpowiedzUsuń
  4. poprosze pliczki do mnie i wrzucam w galerie..:) a w ogole to chyba pierwszy raz na blogu..??? witaj zatem..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak to pierwszy... czuje się nie zauważona... i psów dostarczyłam... i pętelek kilka... muszę się chyba w dział archi Tektura wbić - mam kilka rzeczy idealnych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojjjjjjj.. poza ma gafa.. to jednak dowodzi, ze niezbyt czesto sie pojawiasz..:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ja większe poproszę bo mnie ciekawi bardzo a nico nie widzę!

    OdpowiedzUsuń