niedziela, 1 marca 2009

Z cyklu "Noc na Ziemi"

 


9 komentarzy:

  1. Cykl, który jeszcze cały czas ewoluuje:)
    Dałem do Powidoków, bo właściwie są to widoki po zakończonym dniu, więc Powidoki jak ulał:) Całość na mojej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię serię :-)

    Qba mam uwagę techniczną, żeby wrzucać zdjęcia z wyrównaniem do lewej :-) nie do środka... lepiej myślę wtedy wszystkie zdjęcia prezentują się na blogu :-)

    Pozdr. D.

    OdpowiedzUsuń
  3. napiszemy w ogole taka mala sciagawke na forum, jak wrzucac obrazki aby blog fajnie, spojnie sie prezentowal..:) Jesli chodzi o Twoj projekt, to ja go bardzo lubie..! W powidokach także świetnie leży, szczególnie z krótkim opisem Twym powyżej..

    OdpowiedzUsuń
  4. miałem pomysł na ten sam tytuł heheh
    jestes szybszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jim Jarmusch był jeszcze szybszy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ano, ale zawsze jeszcze można wykorzystać "kawa i papierosy", "nieustające wakacje", "inaczej niż w raju" no i choćby "poza prawem" - fotograficznie ten ostatni mógłby być dobry..;P zresztą każdy z nich.. ten raj w sumie też fajny..;P

    OdpowiedzUsuń
  7. O przepraszam.
    Kawę i papierosy sobie rezerwuję!
    : P

    OdpowiedzUsuń