niedziela, 17 maja 2009

...tydzień temu było tak...


Mirów, dojechaliśmy!!! ...


...grupa tyska juz tam była ;)....


...wafelek blyskawicznie wczul się w zabawowy klimat i pokazuje naszej nowej klubowiczce (Szkieuko) swoj popisowy numer plenerowy -- bajabongo dance ;)

... no dobra, tak naprawde fotografowanie to najlepsza zabawa! ...

...:-) a najwiekszy aparat miał Beniutek


...zmeczeni fotografią postanowilismy coś upiec ...


... oraz zaspokoić pragnienie :-)...
Następny plener juz -- miejmy nadzieję -- za rok! Cmoksy ode mnie dla Organizatorów!!!

15 komentarzy:

  1. No piękny reportaż, że o opisach nie wspomnę:)))) Super robota!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. no supero ;))))
    czyli aparat oki !

    OdpowiedzUsuń
  3. ps. No i 50-tka daje radę;>

    OdpowiedzUsuń
  4. :-) dla mnie za wąsko jednak, brakuje mi szerokiego już... :*!

    OdpowiedzUsuń
  5. bajabongo = nowe przywitanie KGF..;P

    OdpowiedzUsuń
  6. buuu.. mnie nie byłoo.. ;////

    OdpowiedzUsuń
  7. drugie, pelen wypas, az tryska energia seksualna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe :D
    ładnie na tym jednym z Irminką... mogę dodać na naszą klasę? ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. możesz :DD macie jeszcze prawie takie samo, tylko z twarzami, ino, że Irminka zrobiła lekką wycofkę z łapką :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jaaaa - a czy mogła byś mi podesłać na maila gdybym ładnie poprosił? ;)

    OdpowiedzUsuń