niedziela, 28 czerwca 2009

do Wafla ;P


Tychy, 06.2009

11 komentarzy:

  1. foteczka na wymyślenie jakiegos spotkania a bawgaj z czonem chyba w najblizszy piatek beda w Krakowie wiec mozy by tak gdzies sie razem piwa napic, co Wy na to ???
    ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. w piatek z wieczora chyba byloby mozliwe..;)

    OdpowiedzUsuń
  3. innej odpowiedzi nie oczekiwałem ;)))
    zgadamy sie w tygodniu ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. buu buu moze w sobotę, co? piątek już mam zajęty!

    OdpowiedzUsuń
  5. w sobote ja juz bede w Tychach a czon wraca do Wiednia;|
    szkoda ;|

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda. ja mam piatek weekend roboczy. moze w sobote wpadniecie na koncert? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piątek piątek łyk.endu początek;-

    OdpowiedzUsuń
  8. no dobra, a teraz przyznac sie, ktory to wysprejowal..??? ..;)

    OdpowiedzUsuń