niedziela, 26 lipca 2009

19 komentarzy:

  1. ladne.. bylem dzis w koncu w nck na wystawie, faktycznie kleska..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zwiewne i poetyckie, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja slyszalem,ze w nck na jednym ze zdjec jestem

    OdpowiedzUsuń
  4. wlasnie, wlasnie.. wyrazales zgode? ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. problem w tym,ze nawet nie wiem o jakie zdjecie chodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  6. hihihi.. dobrze, że wszystko w rodzinie kgf..;)

    OdpowiedzUsuń
  7. spitz doszly mnie sluchy,ze to Twoje dzielo ;)
    podeslij jakiegos linka do tego zdjecia co by stare czasy powspominac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe, jest tez Alek, Dorota, i jeszcze jedna osoba z grupy. Ciekawe kto to?, zaraz obrazek wrzuce ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz piękniej.

    A mi wstyd za ten nck i to co tam sie kisi pod moim imieniem... przepraszam : p

    OdpowiedzUsuń
  10. ...:) zagubiony rower... ano piękne jest...

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się wybrałem na wystawę. Niezły miałem opad szczeny jak zobaczyłem cykl, który dostał pierwszą nagrodę...

    OdpowiedzUsuń
  12. w sensie pozytywny opad czy negatywny? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Troszkę się zniesmaczyłem. A tak w ogóle, to bardzo mi się podoba to zdjęcie z rowerem :)

    OdpowiedzUsuń