wtorek, 26 stycznia 2010

niestety zima..



Katowice '10

15 komentarzy:

  1. grrrrr uprzedziles mnie w temacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Krakowie ponoć też mieli ustawić koksowniki, ale nie widziałem.

    OdpowiedzUsuń
  3. kuba, zapraszam pod halę targową ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłem pod halą i nie widziałem. Pewnie źle patrzyłem.

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie pod wiaduktem, niedziela, 12:00, 20 st. mrozu

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe i kto tu za szeroko robi :) hehehe

    OdpowiedzUsuń
  7. ze niby gdzie Ty masz tu szeroko ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. i że Ci Bracia to ciepli ? ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. :-) wafel :-)))
    a w krakowie jest firma sprzątająca "Bracia Strach"

    OdpowiedzUsuń
  10. u nos dziołszka też jest tako firma..
    favelku ;)
    no ponoć podgrzewają atmosfere ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a no tak to nie szeroko do denko od butelki :P

    OdpowiedzUsuń