piątek, 12 lutego 2010

***


12 komentarzy:

  1. chodź pomaluj mój świat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory pikne, ale te ramki Aniu fe.. niepotrzebne zdjęciom Twym..;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smile wybudzil sie ze snu zimowego?

    Tak jak Paweł, zdjęcie OK, ale ramaka za ciężka i zbyt przytłaczająca

    OdpowiedzUsuń
  4. Alku ... sen zimowy wciąż trwa, a aparaty grzeją szuflady ... Większe wietrzenie przewiduję dopiero za dwa tygodnie w Tatrach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. to chyba na razie tylko takie pomruki i przewalanie się z boku na bok..;) się przebudzi Smile jak przyjdzie na spotkanie 19tego..;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a nie mówiłem..:) Krzysiek ale na spotkaniu obowiązkowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja mam takie pytanie, czy na blogu da się zadać czarne tło, bo dałam tą ramkę po to, że czarny ładnie wydobywa te kolory, ale wolałabym dać zamiast niej czarne tło

    OdpowiedzUsuń
  8. da się ... po dodaniu zdjęć przechodzisz do edycji html i wstawiasz ten kod: znak mniejszości div style="background-color:black;width:400px;"znakwiększości powyżej kodu który już jest ... Potem przechodzisz na koniec i wstawiasz znacznik znak mniejszości/divznak większości. W efekcie post będzie miał czarne tło o szerokości 400 px :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ... wartość 410px jest lepsza ;-) ... ale takie zmiany w wyglądach postów wg mnie nie mają sensu, gdyż nie wpływają dobrze na estetykę całego blogu ... Poza tym css sam dodaje ramkę do zdjęć, więc by ją ukryć/usunąć konieczne byłyby dalsze zmiany w kodzie pojedynczego postu ... szkoda czasu ;-)

    OdpowiedzUsuń