środa, 24 lutego 2010

poszukiwacze szczęścia / złoto w Mongolii 11


Mongolia 09.2009 , pan f 50

22 komentarze:

  1. jakbym za duzo wrzucał to mnie upomnieć proszę ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. a często padały tam do Was odzywki typu, spieprzaj dziadu już z tym aparatem..? oczywiście w żartach..;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie raczej sie to nie zdarza, generalnie oni bardzo mało niecenzuralnych słow uzywaja, w duzej czesci nie ma u nich odpowiednikow naszych przeklenstw co bylo dla nas zaskoczeniem ;)
    jesli nie maja checi na zdjecia to po prostu to mowia i tyle ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. taka mongolska wersja "Butch Cassidy i Sundance Kid" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ...spieprzaj dziadu.. hehehe ; D
    Ładnie panie zwierzu, fajnie z gestem bujake złapałeś, ale hip-hopu tam jeszcze nie słuchają ? : )
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. słychać chlupot pod kopytami;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie mam glosnikow podpietych, nie slysze kurde..;P

    OdpowiedzUsuń
  8. może na bawgajowym slajdszole z podkładem usłyszysz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech... Mongolia : )
    Oby trwała jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  10. w tej tematyce pozwolę sobie podesłać zdjęcie jednego z moich ulubionych fotografów które mi się natychmiast przypomniało jak zobaczyłam to. Inny koniec świata... ale widać ze i tu i tam ludziom nie jest łatwo.
    http://www.flickr.com/photos/ang911/3679220722

    OdpowiedzUsuń
  11. tego pana album od 6 miesiecy mam w domu, to byl priorytet w trakcie pobytu na islandii ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie bawgaju.. zatem czekamy na przygotowanie pozycji do biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez mam tego pana album... jak go na witrynie spotkałam na islandii to sie do szyby przykleilam (a sklep byl zamkniety) i sila mnie odklejali...

    OdpowiedzUsuń
  14. sprobuje sie sprezyc w tygodniu ;]

    OdpowiedzUsuń