niedziela, 20 lutego 2011

Blank po nagu

22 komentarze:

  1. ooo jaa nie mogęęęę ... śmietanka i kwiat KGFu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehehe :) no to kiedy VOL2? :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. aha, no i fajnie zapętelkowane ze zdjęciem poniżej :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. ożesz Ty, w morde...:))) ale jazda była..;)))
    ja frune....:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. goło i wesoło:)))) rispekt!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Byłeś ty kiedyś na Hawajach? Tam baby blank po nagu latają.Naprawdę blank po nagu? (Angelus)

    OdpowiedzUsuń
  7. hehehehehehehheheheh
    buahahahhaha
    fpyte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dzięki Wam wielkie za super czas i atmosfere, ja aparatu nie odzyskałem ale kto wie moze jeszcze sie uda, w kazdym badz razie caly weekend super
    chyba takie weekendziki trza by czesciej robić, tak myśle ;)
    tymczasem robie herbate bo sie telepie !

    OdpowiedzUsuń
  8. no pięknie... pytanie od czego się telepiesz..

    generalnie zbiorowisko brzuszków widzę:)
    i szczerze mówiąc w ogóle nie widać że to jest połowa lutego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. z zimna Etezje, z zimna ;PPPP
    Alek wygląda jak Muhamed Ali wbiegający na ring ;))))

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja już się bałam ze alkoholu masz za mało w krwi i delirium... uff. a tak ogólnie to nową ksywę dostaliście... "gąsienice"

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie ten widok ominął ale zdana byłam i relacja że rano dwie gąsienice wyczołgały z kokonami.

    OdpowiedzUsuń
  12. hehehe
    no to moze alkowi ksywe zmienic ALI :D

    fajne foty :D
    ps. podeslij mi w wiekszym wymiarze to wywolam sobie na sciane :D

    OdpowiedzUsuń
  13. tak przypuszczałem, dzis rano było podobnie tyle ze w lesie, a gąsienic bylo 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. :) a kiedy będą motyle z tego../ chyba że wy ćmy:D.. ja czekam jednak na wiosnę z takimi wycieczkami

    OdpowiedzUsuń
  15. słowackie ćmy barowe :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie to wygląda tak razem zestawione :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bo my w ogole jestesmy fajni :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. :) szkoda że mnie nie było :D

    OdpowiedzUsuń