środa, 29 maja 2013

NH


4 komentarze:

  1. tak patrze i sie nie mogę nadziwić, sorry przemek ze pod twym zdjęciem ale napisz mi czy tobie naprawde podoba sie to co jest na tej focie ????
    lub na zdjeciu ponizej ????
    i tak dalej prawie co zdjęcie ???
    o co chodzi ???
    nie pojmuje tego ani ciut ciut ???
    mam wrazenie ze jesli chodzi o poziom tego bloga to zblizamy sie do zera ;)
    pozdrawiam
    bawgaj

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię, szczególnie w kontekście NH :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze ze chociaz Ty ;))))
    tyle ze konteks kontekstem ale tu nie ma grama na tym zdjeciu coby świadczyło o tym ze to nh, równie dobrze moga to byc krzaki na paprocanach, nad wisła, sołą itd itd to tak moim zdaniem, nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam widzę dwa wielkie kominy... jakiś więc akcent jest, choć nie ma tabliczki Nowa Huta.
    Bawgaju - szanuję każdą opinię. Może masz rację, że to gniot, nie wiem...

    OdpowiedzUsuń