poniedziałek, 29 marca 2010

Bałtyk przed sezonem czyli "Wyjazd tam i z powrotem"









12 komentarzy:

  1. podoba sie 1i4 najbardziej, gdzie wiecej mozna zobaczyc?

    OdpowiedzUsuń
  2. az sie tam przejade na 3-4 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez jade jeszcze raz za 2 tyg tylko nie wiem czy to juz nie za pózno...

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie sie drugie i czwarte bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się całość, choć pierwsze jakoś kolorystycznie odstaje i ja bym osobiście pominęła... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie właśnie w pierwszym, kolorystyka na +

    OdpowiedzUsuń
  7. ...:) drugie mi najbardziej leży...
    a jeśli chodzi o kolorystykę, to pierwszego bynajmniej nie pominęłabym... ale serię zamknęła przedostatnim (kolejność)...

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna seria. mnie również 2 i 4 najbardziej przypadły do gustu

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie zdjecie chwytaja za oko, pieknie

    OdpowiedzUsuń
  10. ladnie, gdzie dokladnie nad młerzem?

    OdpowiedzUsuń